loading...

مقالات مرتبط با تیراژهای مختلف چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال برای چاپ در تیراژ محدود عملیاتی و به صرفه می باشد

بازدید : 1288
شنبه 21 اسفند 1400 زمان : 17:11

گر بخواهیم انواع استیکررا موردبررسی و تحلیل قرار دهیم لازم است ابتدا درک کلی از این محصول چاپی داشته باشیم. استیکر که درواقع محصول چاپی است که به دلیل چسبدار بودن آن می‌توان آن را بر روی تمام سطوح صاف و صیقلی نصب کرد.
استیکر که در صنعت چاپ و تبلیغات بسیار پرکاربرد است به چند دسته کلی تقسیم می‌شود که ما در این مقاله بیشتر به بررسی انواع آن‌هم ازنظر جنس و هم کاربرد آن می‌پردازیم هرچند برخی از این استیکر ها کاربردی در صنعت چاپ ندارد ولی ما سعی می‌کنیم به‌صورت گذرا به آنها هم اشاره کوچکی داشته باشیم امیدواریم که این مقاله کارآمد بوده و بتواند ما را در تهیه محصول موردنظرمان کمک کند.
در ابتدا بهتر است ما این تقسیم‌بندی را به دو گروه کلی استیکر های چاپی و استیکر های آماده تقسیم کنیم.

استیکر های آماده:

این نوع استیکر ها درواقع دارای تنوع بسیار زیادی هستند که ما آنها را در کارهای مختلف به‌صورت آماده تهیه می‌کنیم و در محل موردنظرمان نصب می‌کنیم مانند استیکر های شبیه به کاغذدیواری، مات‌کننده، دودی کننده، و
، و طرح دار کننده شیشه ها و … البته این نوع استکر ها مورد اصلی بحث ما نبوده و ما به همین توضیحات کوتاه اکتفا میکنیم

استیکر های چاپی :

این نوع استیکر‌ها که ما میتوانیم طرح خودمان را بر روی آنها چاپ کنیم به سه دسته کلی
استیکر ، استیکر شیشه ای و مش‌ها تقسیم میشوند

استیکر :

دارای تنوع طرح‌هایی مانند استیکر براق ، نیمه مات ، مات ، شنی و … تقسیم میشود.

استیکر شیشه ای :

این استیکر شفاف بوده و قابلیت انتقال دید را دارد .

مش:

این نوع استیکر که مشبک است موجب میشود دید به‌طور کامل کور نشده و بخش کمی از نور و دید حفظ شود

بازدید : 1051
پنجشنبه 23 بهمن 1399 زمان : 22:03

پرچم ها نمایانگر مهمی از یک کشور یا فرهنگ بوده اند. در دنیای امروز ، از پرچم ها برای نشان دادن غرور شرکت ها به روشی قابل ارائه و لذت بخش نیز استفاده می شود. ما در خانه طراحان سام ، اطمینان حاصل کنیم که از بهترین کیفیت و تکنیک های چاپ استفاده می کنیم تا غرور خود را به کارآمدترین و پر زرق و برق ترین شکل ممکن به رخ جهانیان بکشیم. چاپ پرچم هنری است که برای تکمیل ما بسیار مهم است و همچنین امیدواریم بهترین محصول ممکن را به شما ارائه دهیم.

چاپ پرچم قدرت ماست و در خانه طراحان سام ما محصولات متنوعی برای نمایش مهارت های خود در اختیار شما داریم. ما فقط در چاپ پرچم فعالیت می کنیم تا به شما این امکان را بدهد که از بین مجموعه گسترده محصولات خود که می تواند برای راحتی شما سفارشی شود ، انتخاب کنید. تسهیلات داخلی ما با استعدادترین طراحان و صنعتگران را جمع می کند تا با یک تجربه آسان و لذت بخش به شما کمک کنند. انتخابی که ما ارائه می دهیم بی حد و مرز است ، اما به چند مورد اشاره نمی کنیم: پرچم های 6M pole ، پرچم های 8M pole ، پرچم های زاویه دار ، پرچم های ماشین ، پرچم های پر ، پرچم های دستی ، پرچم های H ، پرچم های افتادگی چشم ، پرچم های اشک ، پرچم های پذیرایی ، پرچم های تلسکوپی ، پرچم های میز . این فقط نوک کوه یخ است. ما همچنین میله های پرچم و پایه های وزن پرچم را برای انواع رویدادها و نصب ها ارائه می دهیم.

چاپ پارچه یا پرچم در خانه طراحان سام

چاپ پرچم در دبی

اکنون که موقعیت خود را تثبیت کردیم ، بیایید به سراغ مزایای تبلیغاتی برویم که چاپ پرچم می تواند به مشتریان ما ارائه دهد:

پرچم ها بسیار قابل تنظیم هستند و شرکت ها می توانند محصول خود را به روشی فانتزی به نمایش بگذارند. اندازه های مختلف پرچم ها باعث می شود که برای استفاده در هر مقیاس شرکتی ، کوچک یا بزرگ ، راحت باشد. علاوه بر این ، چاپ پرچم شخصی سازی سفارشی پرچم ها و محصولات به نمایش درآمده را به همراه دارد.

در مکانی مانند دبی ، شرکت های عظیم الجثه به طور منظم در رویدادها و نمایشگاه ها از پرچم ها استفاده می شود زیرا نوعی منحصر به فرد بودن برای محصولات به نمایش درآمده و برای مشتریان جلوه بصری دارد. پرچم های فضای باز به دلیل وزش باد شدید اطراف پرچم به صورت موج دار ، احساس بزرگی ایجاد می کنند که تماشای آن را به منظره ای جذاب تبدیل می کند.

امروزه تبلیغات و بازاریابی سنتی یک کار گران قیمت است که در آن محل چاپ پرچم تبلیغاتی است. چاپ پرچم در فضای باز و چاپ پرچم داخلی به دلیل کاهش هزینه ها در مناطقی مانند نصب ، فضا و دردسر تکرار ، هزینه تبلیغات را به شدت کاهش داده است. مبلغ پرداختی.

به دلیل کمبود فضای مورد نیاز برای قرار دادن پرچم ، بهترین گزینه برای نمایش خدمات یا محصولات در یک مکان شلوغ یا شلوغ است و قابلیت حمل راحت پرچم نیز روند حمل و نقل آن را به مکان های مختلف آسان می کند.

اینها مزایای استثنایی چاپ پرچم در مقایسه با سایر وسایل تبلیغاتی یا بازاریابی محصولات و خدمات برای شرکت شما هستند. همانطور که در بالا ذکر شد ، پرچم ها راهی برای جلب نظر مشتری دارند که قطعاً باعث بهبود تصویر برند شما و افزایش فروش محصول شما می شود.

بازدید : 1583
شنبه 22 شهريور 1399 زمان : 14:36

تاریخچه وینیل و تاثیر آن بر صنعت های متفاوت

وینیل یا استیکر به عبارت دیگر, پلی وینیل کلرید است که بیشترین کاربرد آن در ساخت لوله های پی او سی می‌باشد . با ترقی تکنولوژی این ماده برای چاپ بنر نیز مورد پسند قرار گرفته است .

اهمیت وینیل در صنعت های مختلف

افزون بر آن اکثر مواقع صنعت هایی مثل بسته بندی, صنعت های تولیدی, دارویی و… که نیاز به لیبل های پشت چسب دار داشته باشند از وینیل استفاده می نمایند . استیکر وینیل اشکال متمایزی را دارا ‌هستند و بوسیله دستگاه هایی مثل اکوسالونت , سالونت و… چاپ می‌شوند .

بازدید : 1657
چهارشنبه 8 مرداد 1399 زمان : 2:47

روش چاپ بنر

هنگامی که شما نیاز دارید بیانیه ای بنویسید یا این که به کسب و کارتان اعتنا بیشتری بکنید , برای آغاز عمل نیازمند چاپ بنر ماهر در یک مکان خوب می‌باشید . تبلیغات میتوانند برای طیف وسیعی از هدف ها مورد استعمال قرار گیرند . چاپ بنر دیده نواز روش خوب برای اعلام خبرهای حساس همچون بهره برداری یک مغازه بزرگ و یا این که اشاره به تولید ها و سرویس ها تازه میباشد . بنرها در میزان ها و سایز های متفاوت دردسترس شما میباشند , براین اساس شما میتوانید یک کدام از شایسته ترین موردها را گزینش نمائید . چاپ یک بنر فوق العاده بزرگ برای استعمال در یک کنفرانس یا این که فستیوال مورد استعمال می‌باشد , در حالی که بنر میانگین , ایده آل برای جلب دقت به یک متاع نو در مغازه شما می‌باشد .

همواره امروزه بنر از پرکاربردترین و مقرون به صرفه ترین تکنیک ها جهت زیباسازی فضاهای بیرونی و داخلی می‌باشد . بها چاپ بنر به فاکتور های زیادی مربوط است که مهمترین آن ها کیفیت محصول بنر و همینطور کیفیت رنگ چاپ شده روی بنر میباشد . چاپ روی بنر درین راس برروی بنرهای کره ای وچینی صورت گرفته و چاپ درین راءس برروی بنر ۸ انس و ۱۰ انس انجام می شود . سرویس ها جانبی مانند پانچ و ولد نیر انجام می شود .

چاپ بنر پهنا ۵ متر هم به صورت منحصر در سوله این راءس چاپ شده و مستقیما به نشانی شما فرستاده میشود . پرینتر بنر پهنا ۵ متر ( Y5 ) وسیع ترین عرضی است که شما میتوانید مستقیما در اختیار داشته باشید . دستگاه های چاپ پهنا ۵ در‌این مملکت محدود میباشد و مطمئن باشید قیمتی که ما ارائه میدهیم برای این مال قابل رقابت با بقیه رقبا نمیباشد . بها چاپ بنر به فاکتور های زیادی مربوط است که مهمترین آنان کیفیت کالا بنر و همینطور کیفیت رنگ چاپ شده روی بنر میباشد . چاپ روی بنر درین راءس کاملا برروی بنر کره ای صورت گرفته و چاپ بنر درین راس برروی بنر ۹ انس , ۱۲ انس و ۱۳ انس انجام می شود .

بازدید : 2144
چهارشنبه 11 تير 1399 زمان : 15:08

سربرگ حرفه‌ای , استدلال تاثیرگذار در مکاتبات

به کارگیری از سربرگ در نامه‌های قانونی و اداری , در دنیای کسب و عمل , نوشتن طومار یک روش قانونی و دارنده مقبولیت همگانی برای رابطه میان دو شخص , دو کمپانی و یا این که موسسه به شمار می‌رود . با رویش روز‌افزون تجارت و صنعت و رقابت شدیدی که در بازار حاکم است , نوشتن یک طومار تجاری عالی اهمیت ویژه‌ای پیدا نموده است .

مرجعیتی که یک طومار اداری می تواند در معاملات آینده دربین اشخاص داشته باشد منجر اهمیت کشف کردن همه‌ی بعد ها مرتبط با مکاتبات اداری گشته است . در‌این حالت , نیاز به استعمال از سربرگ تماما محسوس می گردد و از اهمیت مطالب مندرج در طومار به میزان متعددی بکاهد . به همین بهانه است که اکثر اوقات شرکت‌ها از سربرگ برای تعامل با مشتریان و یا این که سازمان‌های دیگر استعمال می‌نمایند . قابل ذکر است که به کارگیری از سربرگ فقط خاص شرکت‌های بزرگ نبوده و شرکت‌های کوچک هم میتوانند از انتفاعات این فرآورده برخوردار شوند .

پباده سازی و چاپ سربرگ

هر شرکتی می تواند سربرگی را برای خویش تعیین کرده و به انجام مکاتبات اداری بپردازد البته این که آن سربرگ چه گونه و مبنی بر چه اصول و نکاتی , پباده سازی و چاپ شود از مواقعی است که نشان‌ دهنده حرفه‌ای یا این که تازه کار بودن آن کمپانی در مکاتبات خواهد بود .

به کارگیری از سربرگ در نامه‌های قانونی و اداری

به دلیل بالا بودن اهمیت سربرگ در مکاتبات اداری درین مقاله به بررسی نکاتی که سبب به حرفه‌ای‌تر شدن یک سربرگ و در غایت مکاتبات اداری هر اداره میگردد می پردازیم .

حرفه‌ای بودن یک سربرگ

هر کسب و عمل در پی این است که‌این پیام را به مشتریان خویش برساند که می‌تواند شایسته ترین سرویس ها یا این که محصول ها با قیمت ارزان را به آن ها ارائه دهد , به این ترتیب نامه‌ای که در سربرگ درج میگردد پیام تبلیغاتی اداره را تقویت می کند .

کلیه ما می دانیم متن ها اداری از ضوابط نگارشی خاصی پیروی می‌نماید و جهت مکاتبات قانونی و اداری با دیگر نهاد ها می‌بایست این اصول نوشتاری رعایت گردد . اکنون همان گونه که اعتنا به نحوه‌ی نگارش قانونی در نامه‌های اداری از اهمیت ویژه‌ای شامل است , چگونگی ارائه‌ی نامه‌ها هم دوچندان اصلی است . چرا‌که ارائه‌ی شایسته ترین و مناسب‌ترین متن‌ها قانونی در یک ورقه سپید بی‌نام و نشان گشوده نیز آن طومار را از چهارچوب اداری بیرون میکند .

به کارگیری از لوگو همرا با اسم تجاری و داده ها تماس کمپانی در سربرگ , گویا اعتبار و جور کسب و عمل بوده و از موردها اولیه‌ای است که به هنگام تهیه و تنظیم سربرگ در آن ثبت میگردد .

بعداز اعتنا به لوگوی تجاری نکته‌ی دیگری که در سربرگ می بایست رعایت شود , گونه و مقدار فونت‌های مورد به کار گیری است . برای نامه‌های اداری و قانونی , نوعی استاندارد نوشتاری تعریف شده‌است که رعایت آن در کنار نکات دیگر می تواند تاثیر به‌سزایی در نحوه‌ی درست مکاتبات اداری داشته باشد .

تا حد قابلیت پباده سازی را بی آلایش در حیث بگیرید و از نا مرتب شدن ورقه بپرهیزید ; چون پباده سازی نا مرتب , سبب ساز کاهش اعتنا مخاطب به انگیزه دارای اهمیت طومار می‌گردد . خوبتر است پباده سازی و توناژ رنگی مورد به کار گیری به گونه‌ای باشند که تنها مدل کسب و عمل را ابلاغ کرده و از تجملات دور باشند .

کیفیت و گرم صفحه را مطلوب گزینش نمایید . کیفیت کاغذی که برای سربرگ در لحاظ گرفته میشود قادر است در حسی که به مخاطب انتقال میدهد تاثیر‌گذار باشد .

رنگی که در پباده سازی سربرگ از آن به کار گیری می‌گردد دارنده مفهوم و معنا مهمی است .

بازدید : 3068
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

چاپ بك لايت چيست؟


واژه‎ ‎بك لايت‎ ‎يا‎ ‎بك ليت، برگرفته از عبارت‎ Backlit ‎در انگليسي و به معناي تصوير يا زمينه‌اي ‏است كه از پشت به وسيله نور روشن شده و يا از پشت نور به آن تابيده مي‌شود.‏

چاپ تابلو بك لايت‎ ‎بر روي مدياهايي انجام مي شود كه در تابلوهاي بك ليت (نور از پشت) يا پشت چراغدار به كار مي‌روند و اثر چاپ شده روي كاغذ بك لايت در يك قاب بك لايت از جنس آلومينيوم، پلكسي، چوب و ... قرار گرفته و براي زيباسازي و اثربخشي بيشتر با استفاده از يك نورپردازي خاص در معرض ديد مخاطبين قرار مي گيرد.

در چاپ تابلوهاي بك لايت، مديا توسط يك منبع نور مانند مهتابي، لامپ كم مصرف و يا مجموعه‌اي از لامپ ها (ال. ‏اي. دي) به صورت اس ام دي و ... از پشت روشن مي‌شود و در شب و روز داراي نور زياد بوده همچنين تصاوير و متون روي آن به صورت واضح ديده مي‌شوند.

جنس مدياي چاپ بك لايت پارچه اي از فيلم‌‏هاي كوتينگ شده و پوشش دار توسط ماده‌اي مخصوص مي‌باشد كه نور را از خود عبور مي‌دهند و سطح صاف و بدون بافت دارند و براي ‏استفاده در پرينترهاي جوهر افشان يا ليزري ساخته شده‌اند.‏

نور ساطع شده از منبع نور، تصوير عكس را روشن كرده و به سطح كار جلوه‌ي بصري زيبايي، شبيه به ‏نمايشگرهاي تلويزيوني، مي دهد. تابلوهاي بك لايت به عنوان تابلوهاي تبليغاتي در رستوران‌ها و فست ‏فود‌ها، دفاتر كار و غرفه‌هاي نمايشگاهي، در شركت ها براي معرفي محصولات و لوگوي شركت، در مطب ‏پزشكان، داروخانه‌ها و دفاتر كار مهندسين‎ ‎، در منازل و محيط كار به عنوان ‏‎ ‎دكوراسيون داخلي، همچنين مكان هاي پر تردد مثل ‏سالن هاي فرودگاه، مترو، مراكز خريد، نمايشگاه‌ها و همچنين در شكل آسمان مجازي كاربرد دارد.

نوع چاپ تابلو بك لايت از نظر كيفيت، اندازه و ضخامت مي‌تواند متفاوت باشد. اين سبك از چاپ‌ها به شكلي صورت مي‌گيرد كه در برابر رطوبت ماندگاري بالايي داشته باشد.

اين ماندگاري با استفاده از لمينت و يا چاپ يووي چندين برابر شود.

با استفاده از چاپ بك لايت روي استيكر و نصب روي شيشه به راحتي مي‌توان از نور خورشيد به عنوان منبع پشت نور استفاده كرد.

منبع: چاپ عكس روي بك لايت

بازدید : 3003
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

طراحي كارت ويزيت همانند هر كار ديگري امروزه رايج شده است. اما خطاهاي رايج ممكن است شما را ناكام بگذارد. فرض كنيد شما يك مشتري هستيد، يا يك طراح هستيد و مي‌خواهيد يك كارت ويزيت را تا مرحله چاپ به پيش ببريد. اگر 7 نكته زير را نمي‌دانيد، لطفا كارت ويزيت طراحي نكنيد. و هرگز براي چاپ به چاپخانه مراجعه نكنيد!

با در نظر گرفتن 7 نكته زير در طراحي كارت ويزيت، برند خودتان را در ذهن مخاطبان خود حك كنيد:

1- رنگ و سايز كارت ويزيت

هر فايلي كه چاپ مي‌شود، كاغذ مخصوص يا سايز مشخصي براي برش دارد. كارت ويزيت هم از اين امر مستثني نيست. به طور معمول سايز استاندارد كارت ويزيت 9.5 در 5.5 و 4.5 در 8.5 سانتي‌متر مي باشد. اما اين اطلاعات به تنهايي كافي‌ نيست. بهتر است با چاپخانه‌اي كه كار مي‌كنيد، تماس بگيريد. مشاوران چاپخانه سايز مطلوب را به شما اطلاع مي‌دهند.

بازدید : 3422
شنبه 14 اسفند 1400 زمان : 4:36

چاپ استيكر يا چاپ وينيل متريالي نازك از جنس PVC است كه پشت آن چسب‌دار مي باشد و به علت ويژگي‌هاي فراواني از جمله ضد آب و قابل شستشو، مقاوم در برابر پارگي، نصب و جداسازي آسان، مقاوم در برابر نور و ساير عوامل محيطي و ... امروزه در انواع، ابعاد، طرح و رنگ‌هاي مختلف در چاپ داخلي و همچنين سطوح فضاي بيروني كاربرد فراواني در صنعت تبليغات براي نمايش لوگو و ديگر اطلاعات و خدمات فروش يك محصول بر روي ديوارها و سطوح شيشه‌اي ويترين‌ها و ديگر نقاط در نمايشگاه‌ها، فروشگاه‌ها، پاساژها و مراكز تجاري، كاربرد تزئيني در دكوراسيون فضاهاي اداري و تجاري، غرفه‌هاي نمايشگاهي، اتاق‌هاي نشيمن معابر پربازديد و همچنين فضاهاي خصوصي خانه مثل تزئينات آشپزخانه اتاق‌خواب و... چاپ استيكر ماشين روي بدنه خودرو (اتوبوس و وسايل حمل و نقل عمومي و ...) دارد.

بازدید : 2887
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

نصب كاغذ ديواري

۱- فضاي مورد نظر را اندازه گيري كنيد: مراكز فروش كاغذ ديواري مي توانند به شما در محاسبه قيمت چاپ كاغذ ديواري كمك كنند، اما در اينجا يك راه حل سريع براي محاسبه به شما آموزش داده خواهد شد، يك دفترچه يادداشت برداريد وارتفاع وعرض ديوار اتاق را اندازه بگيريد به عنوان مثال، دو ديوار 12 متر در 8 متر و دو ديوار ديگر 11 متر در 8 متر مي باشند.

12x8=96, 12x8=96, 11x8=88, 11x8=88. 96+96+88+88 = 368 مساحت كل ديوار مورد نظر

حالا شما با خودتان فكر مي كنيد، در مورد درب ها و پنجره ها، بايد چه كنم؟ ديوارهايي كه درو پنجره دارند متراژ در و پنجره از محاسبات كم مي شود. براي اطمينان بيشتر از اينكه در حين نصب ، كاغذ ديواري شما كم نيايد و موجب وقفه در كار شما نگردد يك رول بيشتر محاسبه كنيد چون فروشندگان موظف هستند رول هاي دست نخورده و باز نشده را از شما پس بگيرند.

بازدید : 2974
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

ساخت لايت باكس

تابلو‎ لايت باكس از جنس پارچه بك لايت، فلكسي فيس يا طلق‎هاي بك لايت مي‎باشند همچنين منبع نور كه در پشت تصوير قرار دارد باعث روشن شدن و وضوح بيشتر آن مي‎شود.

انواع لايت باكس در خانه طراحان سام به شرح زير مي باشد:

لايت باكس ديواري

ضخامت قاب اين لايت باكس ها 4.5 و 7.5 سانتي متر است و نور اس ام دي لنزي در طرفين سازه قرار مي گيرد و به همين دليل از قيمت پايين تري نسبت به نوع نور كف برخوردار است.

لايت باكس ديواري را به راحتي مي توان با پيچ و يا قلاب تعبيه شده در آن به ديوار نصب كرد.

لايت باكس آويز

ضخامت قاب اين لايت باكس ها 4.5 و 7.5 سانتي متر است و نور اس ام دي لنزي در كف سازه قرار مي گيرد. ظرافت ضخامت لايت باكس 4.5 سبب تنوع كاربردي آن شده است.

لايت باكس آويز را به راحتي مي توان با قلاب تعبيه شده در بالاي آن از هر سطحي آويزان كرد.

لايت باكس ايستاده

ضخامت قاب اين لايت باكس ها 4.5 سانتي متر است و نور اس ام دي لنزي در كف سازه قرار مي گيرد. ظرافت ضخامت لايت باكس 4.5 سبب تنوع كاربردي آن شده است.

منبع: http://www.samdhprint.com/%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%B3.html

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
در این وبلاگ در مورد چالش های انواع متفاوت چاپ صحبت میکنیم و اینکه چه نوع چاپ هایی و از چه نوع طیف رنگ هایی استفاده بشه بهتره.
پس با ما همراه باشید.
آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • بازدید امروز : 44
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 40
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 5194
  • بازدید سال : 48522
  • بازدید کلی : 2806402
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی